vrijdag 11 september 2009

review Extended Play (EP) Kra shiki tabi no samposha

op het moment dat ik dit schrijf en deze EP beluister ben ik ziek. Vermoedelijk heb ik een lichte verkoudheid opgelopen inclusief de koortsachtige verschijnselen. Proef je de ironie...? De vorige post ging over de griep XD
In ieder geval, dit EP van Kra ademt jazz uit. Met hele duidelijke baslijnen en drum in elk nummer is het duidelijk dat Kra zijn rockjazz-nummers verstaat. Geen extensieve review per nummer dit keer, ik ben gewoon te ziek en moe om dit te doen. Wel geef ik je mijn lievelingsnummer van dit EP: renjou fisorofii. Elk nummer van Kra dat met een bassolo begint, verklaar ik de liefde.
Dus ik geef je de playlist met de mededeling dat, ook als je niet van de jazz van kra houdt,toch naar moet luisteren. Ikzelf vind de jazz van Kra ook niks, maar de nummers op deze EP heeft me toch aangenaam weten te verassen.
playlist:
1. akatonbo
2. itsumono asa
3. ashita ya
4. renjou fisorofii
5. shikiryo
6. setsuga gekka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten