dinsdag 28 juli 2009

2 handen op 1 super-special-awesome blog

Zoals uit de blog blijkt, ben ik de laatste tijd niet dagelijks gaan updaten, terwijl het toch echt mijn bedoeling was.
De ervaring leert mij dat dagelijks updaten echter meer tijd, moeite en creativiteit vergde dan ik had gedacht. Daarom heb ik hulp ingeroepen. Nou ja, hulp…zij kwam mij te hulp.
Vanaf nu wordt dit blog geschreven en dagelijks ge-update door…[insert drum] TWEE personen~! Dus het wordt nu echt dagelijks ge-update en de updates worden zichtbaar via signatures, want we zijn beide actief op verschillende fora om ideeën op te doen.
De andere blogster is Suki-Ai of Suki, het ligt er net aan op welk forum je haar aantreft XD
Aangezien ook zij een kra fan is en mij al oppikte in de eerste weken van het forum door m’n post over 36481?, denk ik dat dit een goede samenwerking wordt.
We zullen samen schrijven onder dezelfde naam Purisuki, wegens organisatorische redenen…oke, we zijn te lui om een nieuwe account aan te maken.
Omdat we een Nederlandse blog zijn, hebben we ook hele Nederlandse PR:
Voor opmerkingen, suggesties, LEUKE spam of wanneer je je verveelt:
Mail: purisuki@live.nl
Hyves: http://purisuki.hyves.nl/
Verder zijn we de komende tijd bezig met banners en logo’s en een nieuwe lay-out. Lang leve de vakantie~!
Blijf plakken plz!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten