woensdag 29 juli 2009

GazettE nieuwste PV ''The invisible wall''

GazettE nieuwste PV ''the invisible wall'' is sinds kort uit en ik zou ik niet zijn als ik dit niet even vermeld. ''The invisible wall'' zal niet uitgebracht worden als single. Je kunt het terugvinden op hun laatste album DIM.
Het begin van de PV was niet veel soeps. Een rood scherm/raamwerk waarop de silouetten van de bandleden een voor een te zien zijn, deed me nogal denken aan een andere PV ''shadow'' , dus ik was niet echt onder de indruk eigenlijk. Maar nadat het rode scherm weg was en de PV verder ging, moet ik toch zeggen dat de PV niet zo slecht was. De kleur rood kwam telkens weer terug in de clip en vormde een schril contrast met de donkere kleuren van de bandleden, waardoor ze eruit springen. Wat echt opviel waren de handschoenen van ruki. En de ring die hij droeg nog meer. Ik voorzie al vele fans die zich hysterisch gaan afvragen of het een trouwring is, zoals 3 jaar geleden, toen Ruki ook een ring om z'n ringvinger droeg tijdens een interview. Even terug naar de clip: Een mooie clip dat paste bij het nummer.
Van de nummer ben ik minder te spreken. Het leek te erg op hun laatste single coma and distress. Ik zie deze band liever weer met een totaal ander nummer komen voor hun volgende single. Daarop moeten we wel een tijdje wachten, op dit moment zijn ze bezig met een tournee door japan. In oktober komen ze met hun volgende single ''Before I decay''
En voor de volledige PV, volg de link:
http://www.dailymotion.com/video/x9v7q1_the-gazette-the-invisible-wall-pv_music

Geen opmerkingen:

Een reactie posten