donderdag 30 juli 2009

Miyavi & Melody trotse ouders van meisje

Gisterochtend, 29 juli, was op Miyavi’s blog te lezen dat hij in het ziekenhuis was. Het was zover: met een beetje geluk zouden Miyavi en Melody binnen 24 uur kersverse ouders worden.
Een periode van wachten brak aan waarbij ik de tijd vulde met surfen op het net en op fora hangen om te kijken naar de reacties van de fans. Sommige fans maakten het iets te bont; het waren vooral de fans die niet bepaald blij waren met Miyavi’s huwelijk. Aan die fans heb ik een boodschap: Zet je eroverheen dat ie niet meer single is en gun hem zijn geluk nou maar. Na al die jaren werken heeft ie dat best verdiend, een eigen gezinnetje. Blijf hem vooral steunen door naar z’n muziek te blijven luisteren en als je het waard vind deze te kopen en/of naar het miyavi concert op 27 september in Tivoli Utrecht te gaan. Als jij een fan bent die het jammer vindt dat Miyavi niet single meer is maar hem wel z’n geluk gunt, is deze boodschap niet voor jou hoor!
Na een nachtje slapen was het dan zover: De baby werd geboren en het is een meisje met een mooi gezond gewicht van 3110 gram. Na 20 uur puffen en steunen heeft Miyavi bewondering gekregen voor het vrouwelijk geslacht XD Op z’n blog eindigde zijn post over de baby met de wonderlijke woorden: Het leven is pijnlijk, maar ook mooi.
Wat ik als laatst wil zeggen: Miyavi en Melody gefeliciteerd met jullie eerste baby! Ik en ik denk ook vele anderen met mij, hoop dat jullie samen nog lang gelukkig zijn en goede ouders worden die de verantwoordelijkheid van een ouder niet te licht op nemen. En als jullie daarvoor een jaartje of twee nodig hebben en de showbusiness hiervoor links laten liggen, neem ik het jullie niet kwalijk. Een kind opvoeden is niet niks. Wel heb ik een verzoekje: Zouden jullie Miyavi’s gitaarskills willen doorgeven aan het meisje? Het zou jammer zijn wanneer dat verloren gaat.
Als laatst zet ik hier mijn bewondering neer voor sayaka van het japanpop.nl forum die als eerste het bericht oppikte. Als je een miyavi fan bent, kun je in dit geval beter Sayaka op het forum in de gaten houden, want zij komt meestal toch met het eerste nieuws over Miyavi XD
Myspace vertalingen: http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendId=427401169&blogId=502956330
concert miyavi: http://www.tivoli.nl/
Hoe vind ik Sayaka: www.japanpop.nl/forum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten